متن فیلم برای تقویت Listening
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت گروه آموزشی متوسطه دوره ی دوم زبان انگلیسی استان بوشهر . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید
پیغام مدیر :
متن فیلم برای تقویت Listening
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1393
بازدید : 215
نویسنده : محمد جواد شیخیانی

در این بخش شما را با متن فیلم با Movie Script آشنا می کنیم، شاید جالب باشد که بدانید شما می توانید متن هر فیلم، سریال و نمایشنامه رادیویی و تلویزیونی را در اینترنت پیدا کنید. این متن ها بر اساس سال ساخت و اسم فیلم قابل دسترس می باشند و به شما (در مواردی که فیلم شما زیرنویس دار نمی باشد) کمک می کند که مکالمات و روند داستان فیلم را راحت تر پیگیری نمایید.
ما در ذیل به تعدادی از این سایت ها که به نظرمان قویتر و مفید تر می باشند اشاره می کنیم، مطمئناً شما سایت های بهتری را خواهید یافت و این تنها بهانه است برای آشنایی شما با اینگونه امکانات که به شما کمک می کند زبان انگلیسی را بهتر و عمیق تر بیاموزید.


یک پیشنهاد:

قطعا  اکثر شما به فیلم ها و سریال های زبان اصلی دسترسی ندارید، در این صورت بهترین کار این است که یک کارتون یا فیلم سینمایی و یا ... را انتخاب کرده و متن آن را از سایتهای زیر انتخاب کنید و آن را بخوانید. عسی کنید تا جایی که محتوا را می فهمید به فرهنگ لغت مراجعه نکنید و بیشتر وقت خود را روی مطالعه با دقت و تعداد  فیلم ها بگذارید.

اگر هم به فیلمی دسترسی دارید می توانید قبل از دیدن آن متنش را مطالعه کنید و در هنگام دیدن فیلم فقط به تقویت لیسنینگ خود بپردازید.



 

در این سایت حتی زیر نویس فارسی بعضی از فیلم ها وجود دارد.حتی اگر خودتان فیلمی را زیر نویس کرده اید، می توانید برای استفاده همگان به این سایت بفرستید.این سایت 22 زبان دنیا را پشتیبانی می کند. صفحه فارسی سایت.

 


 

این سایت به غیر از ارائه متن فیلم ها به شما آموزش می دهد که چگونه متون فیلم ها را پیاده کنید.


متن برنامه های رادیویی و تلویزیونی فیلم های سینمایی و تاتر مطالب این سایت می باشد و جالب اینکه شما حتی می توانید متن فیلم های کارتونی را نیز در این سایت پیدا کنید.

اینجا هم، همچنین جای کاملی هست.

اینجا هم همینطور .



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , کمک آموزشی , جزوه آموزشی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: